Με τον λογισμικό βασισμένο Big-LinX Edge Client, κάθε μηχανή μπορεί να ελέγχεται και να συντηρείται απομακρυσμένα με ασφάλεια μέσω ενός Windows-βασισμένου HMI. Το HMI λειτουργεί ως σημείο απομακρυσμένης συντήρησης, χωρίς να απαιτείται επιπλέον υλικό.
Απομακρυσμένη πρόσβαση: Βασισμένο σε λογισμικό
Το σύστημα Centaur Lite Multitecnologia για τον έλεγχο πρόσβασης επιτρέπει τη διαχείριση έως 512 καρτών και 16 εισόδων ανά τοποθεσία (μέγιστος αριθμός τοποθεσιών που μπορούν να διαχειριστούν 1). Το λογισμικό εφαρμογής CENTAUR Lite για τον έλεγχο πρόσβασης παρέχεται με κλειδί ενεργοποίησης, αυτό το σύστημα είναι ικανό να διαχειρίζεται έως 2 συγκεντρωτές μοντέλου CT-V900-A, σε κάθε συγκεντρωτή μπορούν να συνδεθούν απευθείας έως 2 αναγνώστες με πρωτόκολλο Wiegand, ενώ για κάθε συγκεντρωτή είναι επίσης δυνατή η σύνδεση έως 3 μονάδων επέκτασης αναγνωστών μοντέλου CA-A470-A, σε κάθε μονάδα επέκτασης αναγνώστη μπορούν να συνδεθούν έως 2 αναγνώστες, δημιουργώντας έτσι ένα σύστημα 16 αναγνωστών. Η σύνδεση από τον συγκεντρωτή στη μονάδα επέκτασης πραγματοποιείται μέσω σειριακής γραμμής RS-485, όπως και μεταξύ των μονάδων επέκτασης.
Το σύστημα διαχείρισης BlueID μας σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλους τους χρήστες και τα κλειδιά με βάση μια έννοια ρόλων και δικαιωμάτων. Είναι φιλοξενούμενο στο cloud.
Διαχείριση Πιστοποιητικών - Αυτοματοποίηση του κύκλου ζωής των πιστοποιητικών για επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ξέρετε πότε λήγουν τα πιστοποιητικά των σημαντικότερων διακομιστών σας; Είστε σίγουροι ότι τα πιστοποιητικά σας ανανεώνονται αυτόματα πριν λήξουν; Οι επιχειρήσεις εμπιστεύονται τη Λύση Διαχείρισης Πιστοποιητικών της intelliCard για την επαγγελματική διαχείριση όλων των πιστοποιητικών καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Με τον CertManager της intelliCard μπορείτε να διαχειρίζεστε όλα τα πιστοποιητικά εντός της επιχείρησής σας πλήρως αυτοματοποιημένα και κεντρικά:
- Εξοικονόμηση χρόνου και κόστους μέσω λιγότερης χειροκίνητης διαχείρισης
- Προσαρμοσμένη προσέγγιση βασισμένη σε ροές εργασίας που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα
- Μειωμένος κίνδυνος στη διαχείριση πιστοποιητικών
- Βελτιωμένη επιχειρηματική αποδοτικότητα και ασφάλεια δεδομένων
Όταν οι άνθρωποι βρεθούν σε κρίσιμη κατάσταση, η βοήθεια πρέπει να φτάνει αξιόπιστα και γρήγορα. Για να διασφαλιστεί αυτό, η Swissphone προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις έκτακτης ανάγκης για διάφορους προσωπικούς συναγερμούς.
Βασικό εργαλείο είναι η διαδικτυακή ολοκληρωμένη λύση λογισμικού SOS-Portal. Αυτή διαχειρίζεται την αναφορά, τον εντοπισμό, την κλιμάκωση και την αδιάλειπτη τεκμηρίωση των περιστατικών, καθώς και τη διαχείριση των συμμετεχόντων. Ως συσκευές έκτακτης ανάγκης διατίθενται οι Swissphone TRIO ή εφαρμογές για smartphones. Και οι δύο επιτρέπουν τον εντοπισμό σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους σε περίπτωση συναγερμού.
Τα SOS-Buttons μας διατίθενται επίσης ως συσκευές έκτακτης ανάγκης και έχουν αναπτυχθεί ειδικά για λύσεις απειλής, ώστε να μπορούν π.χ. να ενεργοποιούν έναν σιωπηλό συναγερμό.
Τα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας και τα συστήματα ανάγνωσης γραμμωτών κωδίκων παρέχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τις εγκαταστάσεις παραγωγής και logistics. Η επέκταση της Βιομηχανίας 4.0 μέσω του βιομηχανικού Διαδικτύου των Πραγμάτων (IIoT) επικεντρώνεται στη βελτίωση της λειτουργίας μέσω αποδοτικής συλλογής και ανάλυσης δεδομένων στην "άκρη" της γραμμής παραγωγής, αντί να στέλνει δεδομένα στο cloud και πίσω. Η πλατφόρμα Cognex Edge Intelligence (EI) μετατρέπει τα Big Data σε Smart Data και προσφέρει παρακολούθηση της απόδοσης του συστήματος και διαχείριση συσκευών σε πραγματικό χρόνο, προκειμένου να αυξήσει την συνολική αποτελεσματικότητα των εγκαταστάσεων (GAE) και την παραγωγικότητα.
Με την υπηρεσία BRAIN2 Safety_Service δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για τα αντίγραφα ασφαλείας των συσκευών. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις, τα αντίγραφα ασφαλείας δημιουργούνται περιοδικά (καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία) και αποθηκεύονται κεντρικά στη βάση δεδομένων BRAIN2. Εάν χρειαστεί να αποκατασταθεί μια συσκευή, το σωστό αντίγραφο ασφαλείας μπορεί απλά να επιλεγεί και να επαναφορτωθεί στη συσκευή.
Τομέας εφαρμογής
Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία) για τις ζυγαριές ελέγχου Bizerba και τα συστήματα τιμολόγησης.
Κύρια χαρακτηριστικά
- Δημιουργία κεντρικών αντιγράφων ασφαλείας συσκευών απευθείας στη συσκευή
- Η χρονοβόρα αναζήτηση και διάθεση αντιγράφων ασφαλείας καταργείται, καθώς τα αντίγραφα ασφαλείας αποθηκεύονται κεντρικά στη βάση δεδομένων.
- Ένα αντίγραφο ασφαλείας από τη συσκευή A μπορεί να επαναφορτωθεί σε μια ταυτόσημη συσκευή B.
- Μείωση του χρόνου εγκατάστασης
- Αποκατάσταση μέσω επαναφόρτωσης ενός αντιγράφου ασφαλείας
- Ιχνηλάτηση ελέγχου (Ποιος έχει επαναφορτώσει μια αποκατάσταση)
Με τον λογισμικό Big-LinX Edge Client, οποιαδήποτε μηχανή μπορεί να ελέγχεται και να συντηρείται με ασφάλεια εξ αποστάσεως μέσω ενός HMI που βασίζεται σε Windows. Το HMI λειτουργεί ως σημείο πρόσβασης για απομακρυσμένη συντήρηση χωρίς την ανάγκη επιπλέον υλικού.
Απομακρυσμένη πρόσβαση: βασισμένο σε λογισμικό